sobota 2. března 2013

Háčkované šatičky

Moje milé,
 
velmi děkuji za návštěvy a milé komentáře, které píšete pod mé příspěvky. Dělají mi velkou radost. Děkuji :-)
 
Ani nevím, jestli jsem se v prosinci stihla pochlubit, že jsem se stala znovu tetou :-) Mému mladšímu bráškovi a jeho partnerce se narodila krásná dcerka, jménem Ivanka.
O tom jak je krásná nemusím ani povídat.
Velmi mne mrzí, že jsem neuměla háčkovat v době, kdy byli mé děti miminka. Vše tak utíká... Ale nyní se tedy občas se svým dílem vytasím na Ivanku.
Poprvé jsem si troufla na háčkované šatečky, které později jistě užije i jako tuničku. Zkušené háčkařky prosím o přimhouření oka, já jako amatér jsem spokojená :-)
Co myslíte, budou se Ivance líbit?
 

Konečně nás ráno budilo slunce. Díky Bohu za něj, už jsem z toho šera byla celá nijaká :-)
Moje milé, užijte si nádherný, slunečný den a kdo ví, třeba se dnes odpoledne potkáme někde na výletě :)
 
S láskou a úctou
Eva ♥
 

21 komentářů:

  1. Evičko šatičky jsou úchvatné,jsi šikulka!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Evi,
    šatičky se Ti povedly!!Krásné, holčičí!!!
    Přeji krásný den, u nás také svítí slunce, konečně!!!!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško moc děkuji:-) Dnes tu bylo to teď zataženo,konečně slunko vykukuje znovu :-)Děkuji za návštěvu a krásnou neděli :-)

      Vymazat
  3. Evi, jsou krásné:-).Já se taky těšila, že moje vnouče bude holčička, ale asi to bude pindík:-). Tak mám po šatečkování.Líbit se budou určitě.Krásný víkend Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru děkuji :-) Ono se na ty holčičky tak nějak všchno lépe, že? :D Ikdyž já mít ještě jedno a chlapečka, tak má svetříky a rukavičky a čepičky....manžel se směje že i plenky bych obháčkovala - ono proč ne? :D Moc děkuji za návštěvu a přeji ať je miminko i maminka zdravoučké:-)Krásný večer

      Vymazat
  4. Evi šatičky jsou krásné a s tím háčkováním to máme nastejno taky jsem se naučila háčkovat až,když mám děti velké tak obháčkovávám děti sestry a sestřenky.Krásný slunečný víkend-u nás taky vylezlo sluníčko.Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu moc děkuji, Emmince byli dva roky, když jsem se to naučila... Tady na starém blogu jsem tu situaci objasnila :D http://murkaeva.blog.cz/1107/jak-to-na-me-prislo Takže pokud nepřijde ještě jedna vlastní holčička, budu obháčkovávat děti z okolí :-) No ale špatné to není :-)))
      Krásný večer Radu :-)

      Vymazat
  5. Evi šatičky jsou krásné a malé princezně určitě budou moc slušet!
    Krásný víkend přeji a to sluníčko at nám svítí víc a více
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško moc děkuji. Těším se zda mi dodají fotku, jak jí sluší :-) Krásný večer a děkuji za návštěvu

      Vymazat
  6. panečku, šatičky jak pro princeznu:-))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Evi!!!
    Teda,šatečky jsou parádní a Ivanka v nich bude roztomilá holka.Taky jsem neuměla háčkovat,když byly holky malé,tak snad budu mít taky příležitost u nějakého drobečka.
    Evi,přeju ti pěknou neděli se sluníčkem!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Blani, moc děkuji. Jak člověk háčkuje to miminko prostě chybí,že? :D Blani přeji krásný večer a já letím koupat raubíře :-)Ráno zazse vstáváme :-) Papa

      Vymazat
  8. Evička, šatičky sú prekrásne a slniečkových dní nám bude len pribúdať.
    Janam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko moc moc děkuji. Kéž by přibývali. Už jsem z toho věčného šera nějaká vyčerpaná ... Papa a krásné dny

      Vymazat
  9. Evi, šatičky jsou nádherné! Mám podobně starého (mladého:-)) synovečka jako ty neteřinku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruš děkuji moc! Také k tobě musím na návštěvu nějak pořádně nestíhám :( Neteřinka se narodila 15/12 co synoveček? :-)papa a krásný den!

      Vymazat
  10. Evičko, krásné barvy, šatičky určitě budou Ivance moc slušet.
    Gratuluji ti k tetičkovství. To je krásná role, určitě si ji budeš užívat.
    Krásné a pohodové dny IVA


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško moc děkuji, jsem za to ráda. Neteře mám již dvě a jednoho synovce, jenže jsou to už velké slečny! Mimulínko je první od mladšího bráchy a tak si ji užívám...sama bych ráda ještě jedno,ale doba není příznivá,aby obyčejní lidé utáhli tři děti....ale kdo ví :-)Jen krásné dny přeje Eva

      Vymazat
  11. Šatičky jsou teda parádní, přesně v mých oblíbených barvičkách :-)
    Ivance budou moc slušet a žádná jiná holčička široko daleko v kočárku je mít nebude !
    Já z háčkováním začala teprve nedávno, takže mé děti chodili jen opletené a obháčkované .
    Až nyní je háčkování zase v kurzu , tak se i já snažím, ale moc mi to stále nejde.

    Krásné slunečné dny !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥