neděle 13. října 2013

Mochyňkový....





.......věnec na dveře
 
 
Nechala jsem se inspirovat U líbezné paní a utvořila si svůj věnec z nádherné mochyně.
Fotka není dobrá, slunce už zapadlo, ale vyfotím znovu :-)
Mám z něj velikou radost a proto se spěchám pochlubit :-)
 
 
 
 
Krásný nedělní večer přeji.
S láskou
Eva ♥
 

14 komentářů:

  1. Moc zdravím Evičko, já jsem zrovna o víkendu vzpomínala, kam se mi ze záhonu ta mochyně vytratila :-( miluji totiž tu nádhernou barvičku. Takový krásný věneček Ti bude určitě dlouho sloužit. Krásně dny. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lení moc děkuji za návštěvu :) I já miluji krásnou barvu mochyně, než vykvete za horkých dní se na jejích listech vyhřívají luční koníci.....mám ji moc ráda. Děkuji za krásný komentík :-) Leni měj se jen krásně! :-) pa

      Vymazat
  2. Evičko je překrásný, jako sluníčko :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastí moc díky za návštěvu a krásný komentář :-) Děkuju :-)

      Vymazat
  3. ten je nádherný. krásný nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ameli moc děkuji! Tak mě ta mochyně lákala, ale co s ní krom kytic? Nakonec mne Janička takhle krásně inspirovala :-)Moc děkuji za návštěvu a krásný komentář :-)

      Vymazat
  4. Evi, ten je nádherný
    krásný večer Majka

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj Evi.jednoduchá krása...niet čo dodať.pozdravujem,jazmínna

    OdpovědětVymazat
  6. Jednoduché, krásné. Mám ráda mochyni, škoda, že se jí na mé zahrádce moc nedaří.

    OdpovědětVymazat
  7. Věnec je moc zajímavý, líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  8. Evičko, věnec je úžasný, zcela sluníčkový.
    IVA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥