pondělí 7. dubna 2014

Malá víkendová ...





... oslava.

Byla to taková předběžná, protože Emmička má svátek až v úterý, ale chtěli jsme to oslavit v klidu a tak neděle byla vhodným dnem. 
Dokonce odpoledne i sluníčko svítilo :-) 
Krása!

Letos jsem poprvé objednala dort.
Na každý svátek a narozeniny je peču sama. 
Ale věděla jsem, že bych se stresovala a tak jsem dala přednost jinému. 
Pravdou je, že kdybych ho v lednu sama nedostala od taťky jako dárek, pekla bych.
Byl, ale tak vynikající, že jsem prostě sáhla raději po něm.
Objednala jsem ho dva dny dopředu v cukrárně u Hájků, která sídlí nejen na Václavském náměstí v Praze, ale také vedle ve městě. Mají vynikající nejen dortíky, ale i zmrzlinu, chlebíčky....no...myslím,že každý si tam najde to své.
My nemáme rádi kupované dorty s krémem a tak jsme dali přednost "bezkrémové" formě.
Dnes k snídani, dojedli děti poslední dva kousky.... 
Mohu vřele doporučit! :-)



To jsem malinko odbočila :-) 
Děti byli půl dne opravdu hodné, protože si směli na stroji sešívat zbytky látek. Vše jsem připravila a volala je k oslavě.
Měla jsem krásnou náladu, takže ani výbuch, který z odstřižků a nití udělali, mě nerozházel :-)

Pro Emminku jsem ušila jak malou taštičku a pak také polštářek ve tvaru Matriošky. 
Ten jsem měla opravdu problém schovat, takže byl přikrytý látkami na žehlícím prkně :)
Světe div se, neobjevila ho :-))



Manžel koupil  sponečky do vlasů a malá oslava s velkou dávkou lásky, mohla začít.




Kéž by nám v úterý přálo počasí a my to mohli doslavit jak jsme si slíbili - malým odpoledním výletem na kole.

Nedělní podvečer se u nás pro pánské osazenstvo nesl v duchu formule 1 a tak jsme si s Emm vyjely na projížďku na kole. 
A tím jsme tu sváteční neděli uzavřeli.
Pak nastal klasický nedělní kolotoč - koupání, večeře, příprava aktovky... však to moje milé, znáte :-)
Ještě jsem stihla upéct čokoládové muffinky podle Moniky z kopečku a uklidila celý svůj pracovní kout. 
A byl večer a já si s hrnkem dobrého zeleného čaje, sedla k práci :-)

Moje milé, děkuji vám za krásné komentáře i vzkazy na síti :-) 
Jsem ráda, že vás mám :-)

S láskou
Eva







1 komentář:

  1. Až budu slavit narozeniny, můžu se k vám objednat :o)? Takové bych si totiž taky nechala líbit!!! U Hájků dorty nakupujeme už řadu let a ještě se nám nestalo, že by zklamaly... kdykoliv jedem okolo, vždycky si tam musíme něco dát, protože je to prostě bašta! Panenka je úžasná, moc se Ti povedla!!! Takže už jen - dodatečně všechno nej nej nej! Pa, Evi, L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥