středa 10. října 2012

Bílo-fialková dečka

Návod na tuhle dečku jsem našla někdy z jara. Strašně se mi zalíbila a návod jsem si uložila. A protože dečky, hned po čepičkách a kabelkách, patří k nejčastějšímu háčkování, jsem si sedla a uháčkovala ji.
Použila jsem přízi Camilla, háčkuje se sní moc dobře. I přes to, že jsem si dečku vytvořila pro sebe,nakonec poputuje k nové majitelce.
Návod naleznete zde .

Háčku zdar a krásný den přeje Evča


12 komentářů:

  1. Evinko, nádherná kombinace barev!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pe´tulko vřele díky :-) Fialovou mám moc ráda :-) tenhle odstínmám i v obýváku na zdi :-) Moc tě zdravím a k vám domů též :-) papa

      Vymazat
  2. Ahoj Evičko, tak hodně štěstí na nových stránkách.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, i já přeji hodně štěstí na novém blogu. A budu se těšit na příspěvky.
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru moc děkuji těším se až zvolním a okouknu ti bloček :D Krásný den (večer) i k Tobě domů :-)

      Vymazat
  4. Ahojky Evi!!!
    Tak vidím,že jsi další,která zběhla z blogu.cz na blogspot.Už mockrát jsem nad tím taky přemýšlela,ale zatím je u mne všechno při starém.
    Vidím,že ty jsi se na dečce pustila i do toho krajkovaného okraje...ten já jsem vynechala a práci jsem si hodně zjednodušila.
    Evi,přeju ti,ať se ti tady daří a líbí!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Blani!!! Moc děkuji že jsi přišla. No ve mě ta myšlenka klíčila dlouho - cca dva roky. A nyní tedy přestupuji blogspotový práh :-) Budu moc ráda, když se stavíš častěji :-) Dečku jsem dělala komplet, moc se mi právě ten krajíček líbil :-)Ale ta tvoje se mi také moc líbí .-) Blani měj se moc krásně a těším se na další Tvou návštěvu :-)

      Vymazat
  5. Ahoj Evi,tak Ti přeji hodně štěstí na Tvém novém blogu,hned si Tě přidám do seznamu.
    Dečka se Ti moc povedla, strašně se mi líbí.Už delší čas o ní přemýšlím, určitě na ni dojde.I když já jsem typická váha a než se rozhoupu , tak to chvíli trvá.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc moc děkuji. Děčka se háčkuje defakto sama, určo ji zkus :-)
      Krásný večer k vám domů Jani :-)

      Vymazat
  6. Přeji hodně radosti a dobrých nápadů :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥