neděle 14. října 2012

Malý ptáček

Včera jsem byla na slavnostním otevření školícího a relaxačního studia, které otvírala má dobrá známá. Počasí se povedlo a tak jsem plna očekávání vkročila na zahradní slavnost, která s otevřením souvisela. Všude mraky dobrého , hlavně indického jídla, které vařila za pomoci kamarádek majitelka studia.
Součástí otevření byla i modní přehlídka věcí, které jste si mohli ihned zakoupit. Krásné byli nejen ceny, ale také to, že dívky, jež módní kousky předváděly, nebyly žádná ramínka na oblečení, ale krásné holky plnějších tvarů.
Mezi dalšími prodejci byla též paní Radka, která u nás při základní škole vede kurz keramiky. Její práce mě naprosto uchvátila, zvláště andělka, s tak překrásným výrazem! A nakonec malý ptáčci, jež Radka tvoří technikou Raku. Popis této techniky vypalování mě zaujal a nechala jsem si ho podrobně vyložit :-) Jsem zase o kousek chytřejší :-)
 
Ptáček má nádhernou tmavě tyrkysovou barvu, opravdu mě zaujal na první pohled.  A tak si už pěkně trůní u nás doma :-)
 
Krásnou neděli a klidný týden všem přeje Evča
 
 
 
 

7 komentářů:

  1. Evi, ptáček je moc krásný, nedivím se, že jsi neodolala. Já zrovna v týdnu zjistila, že tady u nás v ZŠ budou kurzy keramiky pro dospělé, tak jdu hned zítra vyplnit objednávku a budu chodit...už jsem i vyřešila hlídání kluků (de facto ho budu potřebovat jednou za tři týdny, když má M. odpolední a dojede mi mamina, takže jupíjou - budu keramičit:-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Petí, tady jsou také pro dospělé a vede je stejně jako pro děti tahle paní keramička.Hrooozně si tu keramiku užívej, byla jsem párkrát na hodině u jiné paní, mé kamarádky a bylo to něco úžasného, tam jsem skutečně relaxovala...nikde jsem si tak neodpočala :-) Krásné dny a těším se na ukázku tvého tvoření z hlínou :-) papapapa

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jaruško moc děkuji za návštěvu a milý komentík :-) Ptáček je oprabdu kouzelný :-) hezký večer :-)

      Vymazat
  3. Evi...vítám tě v blogerském světě...ať se ti daří, pa Martina: http://myhappyangels.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím, človíčku, ráda zaskočím na kukandu, inspiraci a kus řeči.
    Do keramiky se taky chystám, hrozně mě to láká.
    Hodně štěstí ve virtuálním světě
    Měj se pěkně
    Jaromila caffegarden

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné pozdravení, Evi! Ráda se zastavím - s laskavým dovolením ... a domácího štěstí není nikdy dost! Maru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥