sobota 6. dubna 2013

Andersenova noc a moje radosti

Včerejší den nebyl zrovna nijak závratný, co se do zážitků týče. Už od rána to byla jedna "ťafka" za druhou a k tomu lítání, protože Adámek ve škole vyhrál Noc s Andersenem. A tak se od rána balilo, peklo a zapékalo.... No zkrátka tak jak odjíždím na víkendové bitvy, Adámek tak odcházel na jednu noc do školy :-)
 
Upekla jsem mu plech perníku a zapekla dva balíky toustů, abych u školy zjistila, že všechny maminky to pojaly stejně. Takže pokud celou noc děti nejedli, nevím kam to jídlo dají :-)
 
 
 
Celý den jsem myslela na to, abych něco nezapoměla a aby se to Adámkovi líbilo. Kromě pár dní u babičky na severu asi před třemi lety, nikdy nebyl někde sám beze mě - bez nás.
 
Kolem třetí hodiny odpoledne můj shon narušil telefon. Už druhý toho dne a velmi, velmi nepříjemný řidič balíkové služby. Chápu, že je asi prostě jen unavený, ale to jsme všichni. A že by jsme byli nepříjemnost sama, se říct nedá. Do ruky mi vrazil balík, podepsala jsem papírek a bezeslova odjel.
 
Doma jsem si sedla a z balíčku vyndala opatrně latte hrnečky od Green Gate. A den byl krásný! Všechny ty "ťafky" byli pryč, byla jsem nadšená!!!! I Emmička, která u rozbalování nesměla chybět byla nadšená a hned chtěla do hrnečku čaj.
 
 
 
 Práce volala, hrnečky jsem musela opustit.
 
 
Ve škole jsme vyložili Adámka, odnosili jídlo a pití do jídelny, rozestlali karimatku a spacák v aule, poslechli si připomínky, odevzdali vše, co bylo třeba a rozloučili se.
 
Doma jsem si sedla k háčku a kávě, kterou jsem uvařila do nových, nádherných GGhrnků.
 
Za chvilku pro Adámka pojedeme, zajímá mne s jakou se vrátí domů. Ještě před tím si dopiji kávu z mého nového, oblíbeného hrnečku. A pak šup do přípravy oslavy svátečku naší Emmky, který má v pondělí.
 
Jen krásné dny, klidný a odpočinkový víkend
s láskou přeje
Eva
♥♥♥

PS: je 20,39 hod a já mohu již z 99% jistotou říct, že Adámek si donesl z noci s Andersenem neštovice. Samosebou, musel se nakazit během 21dní (to jsou ty tři týdny co jsem říkala " tři týdny držíme!!!! Jsme zdraví!). Dnes u oběda horečka a první puchýřky. Čekám jen na pondělní potvrzení lékařkou.....

5 komentářů:

  1. Evičko,určitě to Adámek zvládnul, bylo to pro něj dobrodružství, které nemá kazdý den a bude mít co vyprávět. Hrnečky jsou krásné, to se ti pije kafíčko.
    Měj se hezky a pěkný víkend celé tvojí rodině
    IVA

    OdpovědětVymazat
  2. Prima reportáž:-)
    Takové hrnečky by se mi taky líbily:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, moje holky nikdy na noci s Andersenem nesměly chybět, jsme taková, knihami posedlá rodinka :-) Už jsem se v knihovně přimlouvala, zda-li by nemohly být noci i pro dospělé. Dovedeš si to, Evi, představit :-))
    No, a třeba ty neštovice do pondělí zmizí :-(
    Hezkou neděli přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou krásné hrníčky, takové veselé.
    Neštovičky nejsou příjemné, ale dají se dobře přežít, pro děcka je to po pár dnech nuda.
    Měj se krásně, snad už bude jaro....

    OdpovědětVymazat
  5. Aaa ... neštovice mě mrzí, ale i tak Andersenova noc musela být krásná. Poslouchaly jsme o ní s dcerkou v rádiu, já Andersona miluju a tak ho vyprávím o holčičce. Dokonce máme comics na motivy jeho pohádek (ten má nejradši). A hrníčky jsou překrásné. Přejeme málo svědění, ale zase už to budete mít za sebou:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥