pátek 12. dubna 2013

Háčkovaný polštářek

Háčkované polštářky a všeobecně polštářky mám hrozně ráda.
 
Jejich šití a háčkování mě doslova uklidňuje, sedím si a počítám v tom svém světě sloupků a oček...
 
Před Vánoci jsem uháčkovala tento polštářek, ale prostě jsem neměla čas a klid na to, abych mu doháčkovala zadní díl. Tak jsem si nastříhala látku na hotelové zapínání, které na polštářky dělám nejraději. Až jsem u Blanky viděla, že kulaťáčkům dává zip. Zajímavý nápad :-) No ležel mi v hlavě, takže jen co jsem mohla, popadla zip a šla to zkoušet.
 
Šlo to krásně, měla jsem radost, že jsem zkusila zase něco nového :-)
 
No a přestože jste ho asi již viděli v úvodu blogu, dovolím si ho sem šupnout :-)
Bohužel ikdyž je světlo, nevítí sluníčko a tak fotky nejsou nikterak světové a tak jsem to pojala ve dvou variantách :D

V černobílé
 
No a v originále
 
Moje milé,
moc děkuji za vaše návštěvy a komentíky, které mi pod článečky necháváte :-)
Velmi si jich cením a dělají mi velikou radost :-)
Krásné dny k vám domů :-)
S láskou
Eva
 

7 komentářů:

  1. Evička,ahoj.nádherný vankúšik,tlieskam.pekný den,jazmínna

    OdpovědětVymazat
  2. Kulaťáček je moc pěkný:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko polštářek je nádherný-jsi moc šikovná!!Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi šikula. Evi krásný víkend:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Evičko polštářek je parádní, to bude poleženíčko :)
    Krásný víkend Přeji

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evi!!!
    MOC se povedl!
    To se bude na něm lenošit

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, vybrala jsi moc krasne barvicky!! Bilo-modre prouzky proste nemaji konkurenci. Budu muset taky vyzkouset vsadit zip, jako jsi udelala u sveho fialoveho kulataku, zatim jsem u kulatych polstaru delala jen hotelove zapinani. Dekuji za inspiraci.
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥