sobota 13. dubna 2013

Háčkované prostírky do jídelny

Jídelna ještě nesla znaky Velikonoc a tak bylo na čase ji "převléknout".
 
Miluji bílou barvu a protože jsem měla klubíčko příze, ze kterého dělám kabelky, pustila jsem se do práce právě s ním.
 
Tuto přízi jsem dostala od manželovi babičky. Je tvrdá, říkám jí provázková.
 
Jak už jsem psala v příspěvku ve středu, prostírka je halabalka - tedy z hlavy jak se mi chtělo a jak to šlo :-) Vyzkoušela jsem i řadu, kterou Blanička používá u polštářků, no vypadá to pěkně.
Takže Blani moc děkuji :-)
 
No a nyní fotečky jídelny v novo starém hávu :-)
Na příborníky mám rozháčkované též prostírky, ale menší....
 


 
Moje milé,
mějte jen krásný a odpočinkový víkend.
S láskou
Eva
 

6 komentářů:

  1. Evičko, prostírky jsou krásné a něžné. Na dřevěném stole vypadají úžasně.
    Krásný víkend tobě i tvým milým.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, krásné prostírky, takovéto kulaté záležitosti já můžu a moc se mi líbí svícen s ouškem, hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné, bílé dečky se mi líbí, jsou tak něžné:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Evi,není zač !!!
    A MOC chválím!!!
    Je to krása a moc pěkné vyladěné focení!
    A taky krásné svícínky...PARÁDA.
    Moc tě zdravím a přeju krásnou jarní neděli!

    OdpovědětVymazat
  5. Bielu mám rada aj ja, nežná kráska ale v domácnosti s malými deťmi musí byť takýchto dielok viac, raz dva sú špinavé, aby bolo na výmenu :) Sú nádherné, veľký obdiv. Renata

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥