středa 17. dubna 2013

Paní zajícová

 
 
 
Dlouho, snad roky jsem milovnicí zajíčků Maileg, ale ještě jsem si žádného nekoupila. A tak jsem si prostě sedla, dala si to nějak dohromady a zkusila ji ušít.
 
S mým strojem je to kolikrát složité, prostě šije jak se mu chce :-) I tak se to docela dalo a Paní Zajícová i jako paní Zajícová vypadá :-)))
 
Je to můj první pokus, tak moc prosím přimhouřete očka, protože jistě není dokonalá.
Ale já.......já jsem z ní nadšená!
 
 
 
Moje milé přeji vám krásný den!
 
S láskou a úctou
Evča
♥♥♥
 

5 komentářů:

  1. Ahoj Evi, paní zaječice se Ti moc povedla a má i pěkné šatičky.

    OdpovědětVymazat
  2. hezký den,paní zajícová je překrásná-teď ještě pana zajíce aby byli spolu šťastní.....zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. Je dokonalá a má krásné ozdůbky a šatičky.nununu!

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, ta je tak rozkošňoučká....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥