pátek 23. srpna 2013

Záclonky do koupelny


Koupelnu máme velkou, ale starou, stařičkou.
Těšíme se až ji navrátíme lesk a slávu, ale jde to pomalu.
Stará dřevěná okna jsou na východ a ráno jimi do bytu vstupuje slunce. I když máme žaluzie, ta rána máme tak rádi, že je nezatahujeme. Jen v zimě, když musíme svítit a jsme ve sprše :-)
 
Na okno jsem ušila malé plátěné záclonky ozdobila je krajkou, kterou jste viděli v minulém příspěvku. 
Záclonky jsou tam hlavně pro zútulnění, proto jsou malé. Nerada bych koupelně brala světlo. Všude v zahradě jsou stromy a my máme v bytě poměrně tmu. A tak si hýčkám místnosti, kam svítí slunce :-)

Na okně nesmí chybět kapříci, tentokrát oděni do námořnických barev. Jsou plnění levandulí a koupelnu tak krásně provoní :-)

 
 
 
 
 
Moje milé, velmi vám děkuji za přízeň, kterou mi svými komentáři prokazujete :-) Každá vaše odezva mě nejen pohání v tvoření a psaní dál, ale dává mi pocit, že v tom "svém" vesmíru nejsem sama.
S díky a láskou ♥
Eva
 
 

7 komentářů:

  1. Evi vypadá to krásně koupelnu jsi určitě tím oživila.Měj krásný víkend.Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Eví, záclonka je překrásná. Moc ti přeju aby se vám koupelnička povedla vykrášlit dle vašich představ. krásný večer. Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,záclonka je překrásná a koupelna díky ní prokoukne.
    A za návod na kraječku moc děkuji!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, ta se Ti moc povedla. Minulý příspěvek jsem zmeškala a až teď vidím hotové dílo. Tleskám !!
    Eví, pomalé renovace jsou také k užitku. Alespoň je čas si vše promyslet a postupně dolaďovat.
    I nápady přichází po etapách ;-)
    Rybičky jsou taky hezoučké.
    Ahoooj a přeju Ti pohodový zbytek prázdnin. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné záclonky, Evi! Někdy stačí málo a i staré věci takovou drobností zrovna pookřejí a dostanou nebývalý šmrnc! Krásný víkend i k vám,L.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj evi, tak jsem po dlouhé době dorazila :) Záclonky jsou moc krásné!!!

    OdpovědětVymazat
  7. ... nejkrásnější věci, jsou ty nejmenší... Nádherné drobnosti...Věrka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥