pondělí 31. března 2014

Jarního zpěvu ...



... ptáčků se nemohu nabažit. 

Vůbec mi nevadí, že mne ráno budí.

Na jaře není ptáčků a ptačího zpěvu nikdy dost, že? Tak abych se mohla jarem kochat i v jídelně, ušila jsem rychlý běhounek na stůl. 

Uvidím jak naložím se zbytkem látky, ještě bych měla pár nápadů. :-)

Látkám jsem opět neodolala u Šárky, její obchůdek jistě znáte. Kdyby ne, vpravo dole najdete v seznamu oblíbených obchodů.



Závěrem vám musím poděkovat za všechny milé a krásné komentáře, které píšete a také za zprávičky na facebooku.
Děkuji vám, vždy mne velmi potěší i dojmou ♥

S láskou a přáním krásného jara
Eva






3 komentáře:

  1. Ahoj máš moc krásný blog hačkování super líbí se mi bílofialová dečka nemáš prosímtě návod? HEZKÝ VEČER EVA

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko, pravdu díš! I když mi přijde, že Ti ptáčkové nějak zpívat nepřestali od loňského podzimu, protože zima prostě v pravém slova smyslu zapomněla přijít :o) ptáčkový běhounek se Ti povedl, krasně jarně veselý! Papa, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Evička.parádny behúnik si si zhotovila......a štebot vtáčikov na jar je fantastický,tiežho rada počúvam :-).pekny večer,jazmínna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥