sobota 11. května 2013

Rychlo sukénka aneb něco na lítačku i točení

 
 
Moje malá kalupinka miluje sukně.
 
Musí se samosebou pořádně točit.
 
Máme hodně sukének a šatů, ale aby si v nich vyrazila na zahradu, hřiště či pískoviště, na to nejsou. Bohatě mi stačí, když jdeme načančané do cukrárny a ona na sebe pleskne kopeček čokoládové zmrzlinky :-))) Na bílé, bohaté šaty s kvítkama .....
 
A tak její touhu po sukních a mou touho po klidu ( " to ne, v tom se přece nebudeš klouzat na skluzavce" ale jó mami neboj...) jsem vyřešila sukničkama ze zbytků látek. Nakonec jsou tak pěkné, že jsme ve čtvrtek tuhle fialovou "vyvenčili" do cukrárny, kde nejenom že přežila bez úhony, ale ještě u ostatních holčiček budila nefalšovanou závist.
Emminka se naparovala a při honěné se točila a holčičky skoro zapomínaly utíkat :D
 
Další jsem ušila v pátek dopoledne, jen počasí se hodně zkazilo, tak si na svůj velký den D počká :-)
Zítra ukáži:-)
 
Zkrátka - sukničky jsou radost!
 
 
 
Moje milé, děkuji vám za návštěvu a milé komentáře, které u mne necháváte.
Děkuji.
S láskou a úctou
Eva♥
 
 
 

3 komentáře:

  1. Evi,
    sukýnka je parádní!!
    Jak já bych se taky zatočila!!
    Tak si to pěkně užívejte!!
    krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná sukýnka i parádnice:-)) Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥