středa 9. dubna 2014

Malý pozdrav ...



... od nás.



Dneska je tu zataženo, chladno a fouká studený vítr... 
Ačkoli jsme už netopili, dnes jsem po návratu ze školky topení zapnula a stále jsem nerozmrzla.

Posílám vám pár obrázků od nás z pokoje - z obýváku, ale říkáme mu velký pokoj nebo já společenský pokoj, protože obývák...mi pro něj nepřijde vhodný název :-)

Krásné bělostné šatky dostala včera mimo jiné Emm k svátku od babičky a dědy.
A také jsem objevila poupě na ibišku..

Miluji to místo, když do něj svítí slunce, 

miluji koutek v knihovně a také krbová kachlová kamna.

Přesto že nejsou funkční a já snila o tom, že jednou budou, mám v nich večer alespoň zapálené svíčky.

No řekněte, neslušel by jim oheň? Já myslím,že ano .-)


Pokud nešiji, celé dny trávím právě tady - společně s dětmi, které i tu hrají a nebo sledují pohádky, manželem, který pracuje na počítači ....jsme tu společně .-)

Zde sedáváme s návštěvami, pokud děti nejsou rychlejší. 
Pak si sedneme do jídelny, kde také ráda sedávám :-)

Mějte krásný den moje milé.
S láskou
Eva



4 komentáře:

  1. Evičko mám též ráda tuto domácí pohodu, upoutal mě Tvůj krásný krb. Podobný jsme měli v bytě v Praze když jsem byla malá, měl stejnou kovovou mřížku, krásně hřál a já jsem si u něho ráda hrávala...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko, krásná společenská místnost. Taková místnost by se mi také moc líbila. Ale ty krbová kamna nemají chybu. Nádhera. Přeji ještě mnoho společných chvil s rodinou. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,
    krásný pozdrav od Tebe- moc hezký velký pokoj pro celou rodinu!
    Přeji hezké chvíle pohody Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, krásna atmosféra vyžaruje od Vás. Ten krb je prenádherný. Pekný deň. Andrea

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥