středa 30. září 2015

Sledovali jsme ...




... Krvavý Měsíc.


Milujeme všechny přírodní úkazy! 
Syn je zatížený na přírodu a vesmír.
Nemohli jsme tedy vynechat báječnou podívanou se zatměním Měsíce  a jeho rudou barvou.



Bohužel jsme uvěřili předpovědím počasí, kdy hlásili jasno.
Cestou ze severních Čech, se zatahovalo čím dál tím víc až Měsíc přestal vycházet z mraků. 
Šli jsme spát a na nebi nebyla vidět jediná hvězda.
Věděla jsem, že pro děti to bude obrovské zklamání, velmi se těšili a mluvili o tom asi týden.
Manžel nastavil budík na půl čtvrtou ráno.
Vstal a koukl z okna - zataženo.
Když je nevzbudím, neodpustí mi to.
Vstala jsem tedy asi za deset minut a vyšla na malý balkon.
 Měsíc vykukoval zpoza mraků a tak jsem šla vzbudit děti,
připravila foťák, deky a teplé boty.
Měsíc hrál na schovávanou poměrně dlouho, ale v jednom okamžiku vyšel a byl zbarvený.
 Manžel a Emmička viděli co chtěli a šli spát.
My s Adámkem jsme se ale nechtěli vzdát, chtěli jsme vidět zatmění.
Po hodině jsme přešli na velký balkon a pozorovali ho opět dlouho.
Pořád jsme hleděli na oblohu, která se pozvolna čistila od mraků.
Nad hlavami jsme měli spoustu hvězd, nádherná podívaná.
Měsíc ale stále seděl někde v dáli za mraky. Bylo zatmění, takže ani neprosvítal.
Před šestou hodinou jsem nám šla udělat teplé mléko s medem a mluvila o tom, že půjdeme spát.
Jenže nám to nedalo a ještě do čtvrt na sedm, jsme čekali zda nevyleze Měsíc ven.


Viděli jsme, jak parsek po paprsku proráží mraky a ty byli nádherně osvětlené.



Ukázal se na malý okamžik, když zatmění ustupovalo, nechtěl nás zklamat, rozloučil se, schoval za mraky a už nevyšel.
A tak jsem šli spát.
A spalo se nám, asi po tom mléce s medem, krásně.

Krásné podzimní dny a noci
ze srdce přeje

Eva





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥