čtvrtek 6. dubna 2017

Tylová sukně....

... pro Giselle...



V článku o mé nové práci jsem se zmínila i domácím šití.
Upřímně musím říct, že co šiji v práci, nemám pak mnoho času a ani asi chuti usednout znovu k šicímu stroji.
Pak ale přijde chvíle, kdy dostanu nápad a musí to být hned.
Nápadů je spousty, ale jen ty co mi nejdéle vrtají hlavou uskutečňuji v záchvatech podobných tomu, jako když mě posedla TYLOVÁ SUKNĚ.

O tylové sukni ala Giselle jsem uvažovala...roky. Moc se mi líbila. 
Už jako holce, když jsem sledovala film Jak vytrhnout velrybě stoličku, kde maminka v té úžasné sukni odtančí mou nejmilejší pasáž z Giselle a pak usedne v šatně na židli.

Když Emm propadla baletu měla jsem touhu ušít ji takovou sukni. 
Ale scházela odvaha.
Od září ale šiji věci, o kterých jsem si myslela, že nikdy nedokážu a tak jsem opět zabrousila na tu zatrápenou tylovou sukni.
No nebudu vás napínat.
MÁME JI a asi tak tunu dalšího tylu v různých barvách na další.
Pracovala jsem na ní několik hodin.
Neměla jsem návod ani střih, neměla jsem nikoho kdo by mi poradil a tak jsem jednou střihla... a protože nepřipouštím odpad, raději padesátkrát myslím a vymýšlím než jednou špatně stříhám.... prostě jsem střihla a od toho jsem celou tu sukni odvíjela.

Tady už si krásně čeká na majitelku, která spí a sní

Odměnou, která nebyla ani trochu finanční, byl obdiv mé dcery a její huronský povyk, když si ji směla obléknout. 
Děkovala mi a ihned se celá oblékla do baletního a tančila si u zrcadla....
... a šustění 13ti vrstev mě ukolébávalo k odpočinku (ten nehorázný nepořádek jsem uklidila ihned, co jsem ve dvě ráno vypnula stroj). 
Pořád za mnou běhala, ukazovala jak se točí a jak poskakuje,když ona skáče a jak vysoko může dát nohu a asi tisíckrát mě objala a říkala děkuji, ty nejlepší maminko na světě :-))
A pak přišla její velká kamarádka a i baletní spolužačka a sehrály nám úžasné baletní představení s příběhem. 
Ovšem sukénku si musely střídat.



Od té doby jsem domu nasyslila asi kilometr různého tylu a a očekávám další záchvat.
Bohužel vždy, když mě přepadne touha nanosit ten tyl do obýváku, zjistím, že je třeba vyndat prádlo z pračky, jiné sundat, dát mýt nádobí, zamést, vytřít,uvařit.... nebo prostě jiná, bohulibá činnost, která mě po létech připravuje spíše záchvat šílenství než tvořivosti.

A tak vám dnes mohu ukázat alespoň tu první, která ještě potřebuje vychytat, ale první sukni pro Giselle. Pokud mne sledujete na instagramu nepřicházím s ničím novým :-)

S velikým díky za vaše milé návštěvy a také s láskou ❤

vaše Eva


4 komentáře:

  1. Je nádherná a vůbec se nedivím, že ti Evo dcera visela kolem krku a volala, že jsi nejlepší maminka na světě. Protože ty "nejlepší" maminky se snaží plnit dětská přání i přes všechny překážky světa. Je jednoduché koupit, ale když se do věci vloží kus maminkovské práce a srdce...není co dodat.
    Měj Evo pohodové dny a ať se ti v práci stále daří udržet tu správnou linku.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Evo,jak říká dcera -Jsi prostě ta nejlepší maminka na světě!:-)A v takové to sukence se bude tančit samo!Jak píšeš v komentarich, všední dny mezi prací,kanceláří a domovem bývají hodně hektické,stresové a nadechnout se kolikrát ani nestiham! Ale venku začíná jaro,Tak snad přinese sluníčko a sní i energii. Krasne aprílové dny!

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, tak ta je suprová !!! Vůbec se nedivím dceři, jsi prostě nejlepší maminka.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥